Lorentz3 kirjoitti:juakola kirjoitti: Spencerin paperin tueksi on kasapäin muita papereita sekä luonnosta tehtyjä havaintoja.
Niinkö? Viitteet kiitos.
Niitä olen muissa ketjuissa kasapäin esittänyt.
Entä jos Lindzen on metsässä? Kovan tason viitteitä kiitos.
No mutta Lindzenhän on huippututkija ja julkaisee alan huippulehdissä. Hänen aiemmissa laskelmissaan oli virheitä jotka hän korjasi. Uusi tulos nousi 0.2C astetta aiemmasta. Sinullehan mikään viite ei kelpaa, jos lopputulos on "väärä". Taitaapa olla niin että sitä viitettä tarvitaan nyt sinulta eikä minulta.
En ole ikinä havainnut että julkaiseminen huippulehdissä olisi helppoa lähes kenellekään. Pilkkiuvirheet eivät joghda hylkäämiseen koska ne voi korjata.
Hei, mitäs tämä sitten on että Dessler julkaisee "rebuttal" lämiskän 2 viikon aikataululla kun muilla julkaisuun kestää vähintään kuukausia? Kerroppa sinä kuule se. Näiden "huipputiedelehdiksi" väittämiesi julkaisuiden editoripolitiikka on selkeästi AGW-asiassa tiettyyn suuntaan kallellaan ja se todellakin näkyy siinä mitä julkaistaan ja mitä ei.
Tuo saattaa olla ongelma jollakin tasolla mutta se ei suinkaan tarkoita että esim. evoluutiokriitikot ovat oikeassa.
Ei puhuttu evoluutiosta.... eikä uskonnoista.
Höpö höpö, kannattaa tutustua itse tieteeseen sen sijaan että lukee siitä vain skeptikkoblogeista. Kyse ei ole "alarmisteista" vaan siitä mitä mieltä tutkijat ovat. IPCC AR5 antanee tutkijoiden nykykäsityksestä oikein hyvän kuvan - skeptikkojen mielestä kyseessä lienee jonkin tason salaliitto - LOL.
Kovasti olen tässä viimeisen 2 vuotta yrittänyt etsiä tieteestä todisteita väitetyille skenaarioille ja niiden todennäköisyyksille. Enpä ole löytänyt käyränsovitusta ja "jäätelönsyönti aiheuttaa hukkumiskuolemat" parempia todisteita. Epäilen, että AR5:llä voi pyyhkiä takapuolensa koska se on poliittiseksi tehty pamfletti, mutta odotetaan nyt ensin sen julkaisua voihan se yllättääkin.
Btw, taidat itse lukea ahkeraan ilmastoaktivistien (joihin MYÖS RC lukeutuu....) sivuja, joten äläpä kuittaile lähteistäni. Luen itsekin ko. sivuja joten olen kyllä perillä näiden "argumenteista".